FREDAG IGEN

2011-11-18 ? 15:58:36
Den här dagen har gått så himla fort!
Jag var kvar på Chalmers till kanske 22.00. Hade jätteroligt, med vin och aktiviteter. Fick dessutom "erbjudandet" om att börja spela handboll i ett lag här i Göteborg! Precis vad jag letat efter så länge! Har förhoppningsvis första träningen på torsdag :)
Åkte hem och sov hos Daniel, vilket betydde att jag (halvt uttorkad och trött) fick åka därifrån med honom 07.38..
.
Att deffa är lite knepigt när det inte finns mycket mat i kylskåpet, så efter några timmars plugg med Anna gick jag till affären för att köpa lite sallad och annat.
Så här blev det:
Kyckling, bönor, sallad, gurka och avokado.
Blev lite mycket av allt dock, haha.
.
Nu sitter jag här i soffan med träningsvärk (körde knäböj och chins i förrgår) och unnar mig lite nedstressning. Dock så vet jag att jag strax ska gå till jobbet och bära tunga tallrikar..
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: