27 OCH 28 APRIL

2011-05-04 ? 14:55:35
27
Förra onsdagen blev det lite nya underklädesinköp. Satan vad dyrt det är asså! Man klarar ju sig undan bättre om man är ute efter helsvarta eller helvita, men det var inte jag.
Sen köpte jag också ett par svart jeans.. Passande nu i varma tider? Njä, men de kostade bara 300 kronor och de jag hade innan är för stora. Woho!
Daniel köpte äntligen en vårjacka, och även en snygg t-shirt och en skjorta.

Löpning i Ruddalen på kvällen och väldigt lite styrkeövningar efter det. Men jaja, trevligt med kvällsluft i löpspåret i alla fall!
.
28
Blev kvällsluft även på tosdagen! Långpromenad på typ 3h, bort till 421 och hem. Hade aldrig varit där innan.
Vaniljbullar och pucko på vägen hem. Pucko är nog inte min grej riktigt, så det spelar ingen roll att jag inte tål det haha!
Fin kväll och jag hade fläta :D


//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: