ROXETTE

2011-07-26 ? 22:58:40
I söndags var jag och Daniel på Roxette.
Jag vaknade upp efter gårkvällens/nattens festande. (Mirres födelsedag, Jazzhuset, Babar, jobbet - intressant kväll + lyx nattamat) 5hs sömn var ingen höjdare. Hade ställt klockan för att jag och Daniel bestämt att vi skulle ses klockan 12 och evetuellt åka till havet. Så blev det inte riktigt. Vädret var ingen höjdare, så Daniel hämtade upp mig med bilen vid Stigbergstorget och så åkte vi till pappa i Torslanda och käkade lunch med hela gänget. Grillade hamburgare (hemgjorda) och annat gott.
.
Efter det tog vi bilen förbi mig för att hämta min biljett, och sen hem till Daniel för att leka lite innan Roxette.
Bilder från Roxette. Bra konsert, härlig Gessle, stark Marie. Lite tråkig publik dock.. (men majoriteten var ju över 35).
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: