LÖPAREN

2011-01-16 ? 14:49:30
Igår vaknade jag ganska sent, för att gå upp, käka en macka, sen lunch och semla haha.
Sen var det nice hehe.
.
Tog vagnen hem till mamma för att byta om inför Cissis fest.
Bussen hemifrån gick 18.04, var hemma hos Cissi 18.40.
Umgicks med trevligt folk, åt god mat och drack gott.
Taxi med peppande musik in till stan vid 00.00-tiden, till Valand. Där spenderade vi natten.
Dansade massor och blev bjuden på en TGF shot bara för att jag sagt att jag dricker allt. Men den slank ner! Och det var uppskattat haha.
Hade riktigt kul, och rörde mig sen hemåt vid 03.30 tiden tror jag.
.
Nu håller jag på att skicka lite mail och fixa lite bilder. Strax ska jag iväg och sköta ljudet på ännu en Löparen-föreställning.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: