AND AGAIN AND AGAIN

2011-02-20 ? 08:50:00
Godmorgon!
Just nu ligger/sitter jag i min säng och äter ett sånt här:
PINK LADY ÄPPLE! <3 Sååå goda är dom va! Men de är utan tveknan godast när man köper dem hos Georg och Sigge på Marstrand, på sommaren.
.
Igår var en trevlig kväll. Inflyttningsförfest hos Hannas pojkvän Max.
Det första Hanna sa till mig när jag kom dit var att det är korvfest. (=Endast killar). Sociala killar, varan några av dem hade jag redan träffat på nyår.
Inflyttningsfest blev dock bara fest för mig, för det hade blivit lite mycket alkohol för värden, vilket gjorde att Hanna stannade där och de andra skulle dra vidare. Jag kände mig nöjd och lite småtrött, så jag sparade mina pengar och åkte hem till min far :) Somnade väl 00.30 kanske.
.
Ska för övrigt till Daniel senare idag. Tänkte senast igår på att jag alltid har min mobil laddad numera. Den har varit helt grön välsigt mycket nu, vilket jag tyckte var passande när jag skulle träffa Daniel - så han inte kan kommentera att mitt batteri är rött. Så ba upptäcker jag igår att jag glömt laddaren hos mamma..
= Rött batteri idag. Just idag.
Jaja, jag kommer sno Daniels laddare, så är det bara!
.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: