RESA TILL LONDON

2011-12-17 ? 11:24:33
Nu är jag här igen som vanligt!
Det är lov och jag ska inte plugga igen förrän typ 16 Januari! Eller jo, lite plugg blir det säker..
Igår var det utgång för att fira att det är lov.
Bildkälla
Vi började hos Jimmy. Jävligt roligt var det!
Jag och Daniel berättade att vi bokat resa till Edinburgh varpå Sven bestämmer sig i all hast för att boka flyg till London för två.
Tagga nu Calle sa han till Calle.
Calle var inte så taggad, det blev lite brottning och Sven boka biljetterna trots att Calle fick ner honom på golvet haha.
Så nu har de en resa till London att dra iväg på i Januari. Ångest idag?
Det roligaste är att Sven bokat med priorpåstigning hahah (kostar extra).
Calle ångestade över det redan igår, varpå Sven sa "Vi var ju överens".
Hahahah.
Vi drog ifrån Jimmys lägenhet till någon pub i Johanneberg för att ta varsitt glas, innan vi mötte upp Cissi på Skål.
Jävligt trevlig kväll.
Fan va jag svär..
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: