7 AUGUSTI

2011-08-07 ? 15:59:21
Seg tjej som jag är idag så.. Eller, seg är jag väl kanske inte direkt, mennågonting är det.. Antar att det är pms blandat med halsont som spökar. I alla fall, så vill jag komma till att jag inte orkade laga någon lunch. Köpte sushi istället.
Svängde förbi affären för att handla en grej innan det och stötte på Niklas. Kul att se honom :) Det var ett tag sedan..
Vi snackade lite om ubildningar. Vad vi sökt och vad vi kommit in på och sånt där. Blev återigen otroligt sugen på att dra till någon annan stad och plugga. Söka någonting nytt liksom.
När vi sagt hejdå gick jag till sushistället nedför gatan och köpte mig en 10 bitars!! Ska jobba snart och då behöver jag rikligt med energi.
Stunden innan jag råkade välta sojaburken och soja rann ut under alla bitar i lådan
.
Såhär ser jag ut idag för övrigt:
Eller ja, jag såg ut sådär tidigare. Det var lite för varmt och så skvätte jag soja på linnet, så nu har jag bytt om.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: