VILJA

2010-10-28 ? 19:41:02
Fy faan.
Läste ett inlägg som en utav mina kompisar har skrivit. Hon och en annan kompis till mig är och jobbar på typ en hästgård i Azorerna. De har nu fått dit en häst som är i hemskt skick, som de ska ta hand om.
Bild tagen av Tove.
Jag blir så arg på hur hemska människor kan vara.
Titta hur smal den är
Se revbenen
De vita fläckarna i ansiktet är tydligen från parasiter som ätit upp dess päls
OCH hon har inga tänder. Någon har använt taggtråd i hennes mun så att tungan är helt uppriven.
Jag blir så otroligt arg. Ta hit den/de människorna som gjort det och jag hade velat skjuta dem.
Någon som kan göra så är ju sjuk i huvudet. Något fel är det på en sådan människa.
De förtjänar samma behandling själva.
Tove och Sanna och alla andra på hästgården ska ta hand om den här hästen nu. De har döpt henne till Vilja.
//Idabod
Kommentarer
Laila

Fyy :/ skönt att hon får det bättre :)

2010-10-28 @ 21:12:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: