Jag som försöker vara egen...

2010-05-31 ? 20:16:03
Har precis varit på gymmet, testade den nya anläggningen i Linné.
Riktigt gött"! Där kommer jag hänga varje dag nu när jag inte har skola.

En annan sak.
Väldigt ofta när jag köpt något, så ser jag samma saker i tidningar. Och när jag precis lärt mig något så läser jag det överallt. Och det är sådär med väldigt mycket.
Den senaste saken som hänt ät att jag av en slump hittade modellen Marissa Miller, när jag försökte hitta någon med fint hår och fin färg på det.

Efter det har jag sett henne i nya modetidningar och nu i Top model som går på tv precis i den stund jag skriver.
Helt sjukt.
Jag som försöker vara egen, haha.
Marissa Miller är i alla fall en väldigt fin tjej till utseendet och jag har börjat inspireras av hennes utseende.
Det kanske fler tjejer kommer göra nu också, men jaja. Det behöver ju faktiskt inte betyda något.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: