DIN KLOCKA HAR STANNAT

2010-06-20 ? 17:17:30

Ledsen för mitt tidigare inlägg, men det var så jag kände just då.

Fick ett sms imorse av Sanna:
"Träningsvääärk"
Haha. Ja, bodycombat är inte ett pass för klena människor! Känner också av träningsvärken. Rumpan och skuldrorna har fått sig en överbelastning. Härligt! :)

Idag har varit en sådan där seg PMS-ig dag kan man säga..
Har utan egentligen större anledningar känt mig stressad. Löste det genom att skriva en lista över det viktigaste, som jag sedan kunde bocka av.

Fixa Roskilde
Mobilen
Övningsköra
Maitanes sovsäck?

Roskilde är köpt, mobilen kommer förhoppningsvis imorgon, övningsköra ska jag göra ikväll.
Måste leta efter sovsäcken också. En stökig klädkammare lockar faktiskt inte jättemycket.

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: