AIN'T NO SUNSHINE

2010-06-22 ? 15:46:54

Har suttit på gräset vid kanalen med Evelina och Hanna. Sen kom Natalie också.
Vi skulle egentligen till Saltholmen, men moln och en kylande vind kändes inte som ett toppenbra badväder...

Kom nyss hem, insåg att jag måste lämnat laddaren till min nya mobil hos pappa och blev lite opepp. Måste jag åka dit nu bara för att hämta den liksom.. Inte för att det tar speciellt lång tid, men själva tanken på det är jobbig..
Var och pratade med personalen för tredje gången, i den affär där jag frågat om de behöver extrahjälp, men eftersom att tjejen har startat eget så har hon inte råd att anställa någon. Möh. Måste-hitta.

SKrev precis grattis till Lovisa på facebook och såg att Mirre skrivit texten till Ja må hon leva. "JA VIIIIIISKAR DU LEVA JA VIIISKAAR DU LEVA"..... Tror inte och hoppas att hon inte är seriös, haha.
Sökte på texen på google bara därför, och fick upp en sida där en tjej berättade att hennes syster hade sjungt "Ja går och slevar, jag går och slevar, jag går och slevar uti hundrade ååår".
Det fick mig på bättre humör.

//Idabod

Kommentarer
Leia

fin header!

2010-06-22 @ 23:04:59
URL: http://novembervind.blogg.se/
em

fin header :)

2010-06-23 @ 09:17:48
URL: http://honeywood.blogg.se/
Ida

Tack så mycket! :)

Jag håller fortfarande på att jobba med layouten, men det ska nog fungera tillslut.

2010-06-23 @ 11:09:13
URL: http://idabod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: