ONCE MORE

2010-12-20 ? 23:35:00
Okej. Nu har måndagen gått också.
Helgen innebar 2, eller nästan tre helt nya upplevelser. Uppskattas!
En annan trevlig sak var att prata i telefon med Marcus. Alltid trevligt. Vi har bokat in shopping och lunch på stan efter julafton. Vi har även bestämt oss för att gå på någon teater/musikal/opera inom en snar framtid.
.
Idag har jag varit i skolan från 10-15.30 ungefär. Egentligen skulle jag varit där 09.00, men jag försov mig. Sova är väl inte det att jag gjort bäst i helgen ;P
Väl hemma avslutade jag nästan helt mitt projekt och planerade packningen inför skidresan.
.
Har käkat middag hemma hos pappa:


Mums.

Nu ska jag sova, för imorgon blir det morgonpromenad!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: