INGENTING

2010-08-10 ? 09:31:23

Igår var jag på Axessakuten IGEN. Suck, jag orkar verkligen inte..
Men nu ställde de i alla fall en annan diagnos för mina utslag, säger att jag har en bakterie i kroppen efter att jag varit sjuk och att jag ska gå på antibiotika.
Då får vi se om det hjälper nu då.
Sjukt trevlig tjej inne på Laboratoriumet i alla fall! Alltid något positivt. Älskar folk som bara är sådär sköna.
Jag: "Ska jag stänga dörren?"
Hon: "Du gör som du vill"
senare
Hon "Utslag asså, jag får se? Jag brukar känna igen de där.. Är du allergisk mot något?
Jag "Ah mjök och skaldjur, men då brukar jag inte reagera såhär.."
Hon "Näh man brukar mest få utslag runt munnen och i ansiktet, det är mer barn som kan få på kroppen för de mläää (låtsas att hon slickar på händerna och kletar det på kroppen), men jag tvekar på att du dregglar?"
efter det

Hon "Så, nu ska vi bara checka det här, så kan du sätta dig där ute och vänta så länge"

Okej, jag inser att även efter att jag skrev det är så fattar man inte att hon var ball, men det var hon :)

Kvällen spenderades hemma i soffan med Kristoffer, popcorn och Fight club.

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: