JEG FLAKKER RUNDT

2010-08-07 ? 15:26:48

Chez igår med Hanna. Mys och trevligt.
Hon ringde mig när jag satt hemma och gjorde i princip ingenting. Hon sa att hon var rätt seg, men kände för att typ ta ett glas och prata lite. Inte på partyhumör liksom. Det var inte heller, så jag tänkte äh vafan och åkte in till stan för att träff henne.
När vi satt där så åkte det plöstligt förbi en brandbild med sirenerna på. Sen kom en till och en till och en till, sammanlagt 5 eller 6 stycken. Och två ambulanser och någon annan liten röd bil.
Folk runt om oss surfade in på GP och expressen på sina mobiler, men hittade ingenting.

Vi bestämde oss tillslut för att gå, Hanna ville köpa 1 cheese på McD.
Går mot Valand och helt plötsligt ser vi Jimmy, Zach, Tobias och fisken stå i kö till Excet.
Börjar snacka med dem och de övertalar oss att hänga med in. Var inte alls pepp, men av någon anledning gick vi in ändå.
Köpte varsin dyr cider och började dansa.
Stannade till kvart i tre och sen tog jag vagnen hem.

//Idabod
Kommentarer
sofia

låter ju kanon :)

2010-08-07 @ 20:03:43
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: