5 PLAGG ATT SPARA INFÖR VÅREN

2012-01-01 ? 18:26:20
Eftersom det nu är 2012 och jag inte har något speciellt för mig idag så tänkte jag lägga upp lite info om vårmodet.
Här är en lista på 5 plagg att spara inför det nya året, eftersom du kommer ha användning för dem i vår också:
Issa A/W ’11 och Yigal Azrouel S/S ’12.
Den vida byxan i lätt material eller denim kan enkelt cklara av övergången till vår och värme. Ljusa upp mörka byxorgenom att matcha dem med ljusare färger upptill.


Ruffian A/W ’11 och Doo Ri S/S ’12.
Ett enkelt val till utgång, plagget är en klassiker som gå längre tillbaks än Höst/Vinter 2011 säsongen. Under våren är jackan i vita nyanser underbart snygg till det mesta – men höstens klassiska svarta kostymjacka är också något att spara.


Herve Leger A/W ’11 och Felder Felder S/S ’12.
Det kan vara en fetish, men det måste det inte vara. Använd dina läderaccesoarer till flygande material, ljusa färger och avslappnat skräddarsytt i vår.

Elie Saab A/W ’11 och Yigal Azrouel S/S ’12.
Även om det har visats mycket aftonkläder på säsongernas catwalks kan du också ha vardagliga slitsar i din garderob i vår. Matcha en slitskjol med ett bomullslinne för en avslappnad stil.


Louis Vuitton A/W ’11 och Jill Stuart S/S ’12.
Från strikta plagg i svart och vitt från Louis Vuitton till fräscha godisfärger: en söt 60-tals look är oavsett förbättrad genom att addera en rund Peter Pan krage.

All info från fashionising.com
There you go!
Själv följer jag inte modet direkt , men jag tycker det är riktigt kul att se vad som spås inför säsongen och även att se alla nya (och gamla) kreativa kreationer av de stora designerna :)
Ett av mina nyårslöften har faktiskt med eget skapande att göra!
.
//Idabod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: