PUSH

2011-03-27 ? 11:32:10
Hejhej!
Jag har ingen aning om vad jag uppe nu! Vaknade typ 10.30 trots att jag somnade 6.00 inatt.
Planen var ju egentligen att dra till Calles fest, men instället frågade Erika om jag ville jobba med henne på Push, så så blev det.
På dagen igår hade jag en jättetrevlig dag med Daniel.
Träffades 11.45 i Brunnsparken för att gå runt på stan i bågra timmar. Jag var riktigt somrigt klädd i svart klänning, slitna ljusa jeans, skinnjacka, solbrillor, döskallesjal och riktigt lockigt hår. VÅR <3
Köpte en klänning och ett par skor. Daniel köpte jeans, en cardigan och skor.
Detta köpte jag:
Skorna är myyyyycket snyggare i verkligheten!
Jag käkade sushi och Daniel fick smaka. Han hade inte ätit det sen hemkunskapen i 9an typ. Tyckte det var sådär gott, men I will get him to our side!!
Blev ännu mer på stan efter det och sen åkte vi hem till mig för att göra våfflor:
Daniel har fått jättelångt hår hihihi
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: