THE BEAT

2011-01-30 ? 10:33:54
Godmorgon godmoorgooon!
Ute nu <3
Gud vad jag har drömt inatt. Jag har nog aldrig varit så arg i en dröm. Och så drömde jag om massor av människor som jag inte träffat/pratat om sen grundskolan - Förstår verkligen inte varför jag drömde det jag gjorde. Jag brukar nämligen alltid tycka att det är kul att komma på varför jag drömde det jag drömde. Typ, "Ah men jag såg ju hans namn på facebook igår" osv.
.
Well well, just nu är jag hungkriieg och jag borde ta ngt att käka.
Här är två bilder från igår:
Hade det trevligt med Löparengänget på Solrosen.
Anton skrev på min arm "Motsatsen till krig är inte fred, utan skapande".
Misha skull åt samma håll, så vi tog 4an tillsammans och pratade om biffkriminell!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: