GUTE M

2011-04-06 ? 09:32:39
Godmorgon!
Varför är jag så trött nowadays?
Har precis ätit morgongröten och loggadt in på facebook. Så skriver Rasmus till mig:
"Jeg drømte at du var i København :D. Og vi begyndte at græde da vi så hinanden, fordi vi var så glade hehe"
Är han inte fin? <3
.
Satt med Jonte på Karlssons Garage igår.
Trevligt som alltid. Vi pratade i mängder om massor. Mycket om saker man vill få gjort, saker man borde göra och vad vi ska göra i sommar/höst. Jag blir inte klok på det alltså..
Det hade varit bra att ha en dag då jag inte gjorde någonting, bara planerade och tänkte.
Nu ska jag pyssla lite och ta en promenad, innan jag går till jobbet. Sen blir det gym och städning!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: