OCH SÅ BLINKAR DET TILL

2010-06-20 ? 21:16:54


Min pappa är mästerkock. Han prövar på nya maträtter hela tiden. Passade på att göra i ordning en tallrik till mig själv tills imorgon.

Jordgubbar med en klick grädde till efterrätt och sen hjälpte pappa mig med att sätta upp hyllor i mitt rum.

 
Supernöjd, men är ändå på lite tråkigt humör...
Sen tog vi en ganska lång och uppfriskande powerwalk. Såg ett kläckt fågelägg!

Nu har jag hamnat här framför datorn igen och lyssnar på Kent. Men jag har hittat massor av inspirerande bloggar, så nu har jag fått massa härliga idéer till saker.

//Idabod
Kommentarer
bitterfittan

åh gott!

2010-06-21 @ 14:15:07
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: