VARFÖR GÖR JAG EN SÅN HÄR

2010-12-21 ? 00:00:33

Femton HAR
.
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja, det har jag sjävklart gjort
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja, det säger de då och då
Har du ett syskon?
Japp, en syster
Har du varit full den här månaden?
Senast i helgen
Har du någonsin haft sex med någon?
Haha ja
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det tvekar jag inte på, alla ljuger ibland
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Litegrann..
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, jag ska göra om det så fort jag är klar med frågorna
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Inte på det sättet att någon kommit in
Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej

Tjugo VEM
.
Vem är din bäste vän?
Oj.. Sanna, Cissi, Evelina (Men jag har många andra bra vänner också, som egentligen är värda att nämnas. Men listan blir för lång, ni vet vilka ni är <3)
Vem älskar du?
Min familj och mina vänner
Vem hade du senast sex med?
Det håller jag för mig själv
Vem vill du bli full med?
Oj, vilken svår fråga..  Det ska jag fundera på!
Vem är den bästa artisten?
Jag har nog ingen favorit
Vem pratade du senast i telefon med?
David... Nej mamma!
Vem har du en liten crush i?
Om jag ska säga någon på rak arm så säger jag nog Graham Norton. Åh! Honom vill jag vara full med!
Vem är snyggast i världen?
Johnny Depp. God damn!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Om vi inte snackar hjälporganisationer nu så skulle jag nog ge dem till min mamma
Vem är snällast i världen?
Svårt! Jacob är väldigt väldigt snäll. Och min pappa också. Och Sanna också. Nej gud va svårt! Alla mina vänner är ju snälla!
Vem vill du prata med?
Svår fråga igen! Troligtvis någon ledare i något land eller kanske... Nej, den ska jag fundera på!
Vem sov du med senast?
Daniel
Vem såg du full senast?
Daniel
Vem vet allt om dig?
Sanna
Vem kysste du senast?
Haha, det håller jag också för mig själv
Vem kramade du senast?
Pappa
Vem kan berätta allt för dig?
Den som vill. Det stannar alltid hos mig om så önskas.
Vem kan du berätta allt för?
Hmm.. Sanna och pappa...och Evelina och Mikaela.
Vem hatar du?
Jag har svårt att svara på den här frågan.
.
Godnatt


//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: