NEW YEAH, MHMM

2010-12-31 ? 09:54:58

Nu är det snart nytt år!
Känner att 2011 kommer bli riktigt riktigt bra!
Jag är kanske en av de få som inte inhandlat NYÅRSKLÄNNINGEN 2010! Haha! Men jag har redan en oanvänd klänning som jag tänkte langa ikväll. Vi får se vart kvällen bär oss, den har ju nyss blivit lite ändrad.
Klänningen jag tänkt ha är en kort blå och svart axelbandslös klänning.
Annars har jag ju dessa två också:


Långklänningen lockar väl mest, men den har jag tänkt spara till något festligare tillfälle.
Det blir nog den blå/svarta

//Idabod

Kommentarer
ELIN

känner också att 2011 blir bra, men man ska inte hoppas påför mkt för då händer det inte :P

2010-12-31 @ 10:29:04
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: