MR

2010-12-27 ? 21:29:17
Idag har varit en bra dag.
Gick upp ganska tidigt, eftersom jag somnade så tidigt igår. Var extremt trött efter så många timmar i bil.
Jag plockade lite i rummet så att det blev fint och sen åkte jag hem till mor för att lasta av packning som skulle dit.
Sen blev det mellandagsrea! Själv. Jättebra :)
Köpte bl.a. dessa saker:
Och så köpte jag en spetstopp, en klänning och sen en hemlis hihi.
.
Träffade Marcus efter det. Vi gick och tittade på underkläder och sen gick vi och fikade.
Satte oss i ett nästan tomt fikatält som ställts upp i Bältespännarparken, men blev bara en stund senare omringade av mängder utav människor.
Vi gick runt lite på stan och frös och pratade. Marcus köpte en fin skjorta.
Till sist skiljdes vi åt, efter att jag pratat i telefon med Hanna, om nyår.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: