DID SOMEONE SAY

2010-12-31 ? 09:51:00

Godmorgon!
Jag har vaknat alldeles för tidigt!
Låg och pratade med Daniel igår i telefon till typ 01.20 eller vad det nu var. Somnade direkt efteråt och vaknade 08.40. Vad hände där?
Idag borde man ju sova länge så man orkar vara uppe länge!
.
Igår skulle jag egentligen har vart hemma och hjälpt till med att fixa syrrans rum. Istället stannade jag och åt lunch hemma hos mamma för att sen åka till Frölunda Torg med Daniel för att han skulle kika lite i affärer och lite annat. Han behövde massa t-shirts. EN t-shirt köpte han. Kräsna pojke! Men jag snacka nog knäcka dig ;D Jag fick ju dig att köpa den du köpte.... typ.

(Lägger upp en bild på t-shirten bara för att ha med en bild i inlägget. Det blir intressantare att läsa då)
.

Nu skulle jag och pappa egentligen åkt till IKEA, men det är tydligen stängt idag. Vi sätter upp hyllan ändå.

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: