CHANGES

2010-12-17 ? 21:02:12
Idag har varit en ganska jobbig dag.
Den började med att jag vaknade med ångest över det virus min dator fått igår.
Sen släpade jag mig iväg till skolan 45 minuter innan vi började för att jag skulle öva på vår redovisning tillsammans med en tjej från klassen, som aldrig dök upp.
.
Dagens höjdpunkt var nog ändå när Anton, under sin redovisning, bytte mellan olika karaktärer och dialekter och helt plötsligt bytte till att bli vår lärare. HAHA <3 Vår lärare är underbar. Han talar svenska med amerikansk brytning och så har han massor av ljud, uttryck och rörelser för sig. Anton hade fångat dem allihop.
Jeeesus vad jag skrattade!
.
Sen slängde jag i mig min lunch på 10 minuter och begav mig till jobbet. Det gick faktiskt väldigt bra på jobbet och vi var klara innan passet vart slut.
.
Nu sitter jag hemma hos min far som håller på att fixa med viruset. Råkade hitta en sida idag med massor av kommentarer där extremt mycket folk, precis som jag, fick exakt det här viruset igår. Låter inte bra.
.
Men dagens största flopp är att det inte blir något vin&dildo-party med tjejerna hemma hos Erika imorgon. Jag som sett fram emot det här i en hel vecka! Det blir framflyttat till januari istället..
Så vad ska man nu hitta på i helgen?


random bild jag nyss tog

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: