ANDRA DECEMBER

2010-12-02 ? 19:03:13
Har precis kört bodypump på gymmet. Finns nästan inget bättre!
Gick hem i snön efter det. Så himla fint är det verkligen.
.
Snart ska jag och mor ner i källaren för att hämta upp mitt julpynt.
Har inte julpyntat någonting på mitt rum hemma hos mamma, så det blir det ändring på ikväll!
Har även öppnat de två första luckorna i min chokladkalender.
Julstämning gillar vi! Tänk att få vara barn igen och uppleva julen.
.
Btw. Dr Phil på tv just nu. En 22 årig tjej ska ha sitt tredje barn. Mamman är också där och snackar, för de har en dålig relation till varandra. Och nu ska mamman tydligen, genom programmet, få gå till en plastikkirurg och spruta in grejer i ansiktet. Vad i helvete har det att göra med att hennes barn ska ha barn??
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: