SKOLA IGEN

2012-01-16 ? 13:50:00

Såg att hela framsidan på blogg.se är täckt med inlägg om träning. Fan va gött! Sådana inlägg borde få mycket fokus, vilket jag inte tycker att de fått senaste tiden.
Själv älskar jag att träna och tränar helst minst 3 ggr i veckan. Jag har alltid tränat och så kommer det nog alltid att vara. Det är så stimulerande för psyket och så gött för kroppen.

bildkälla, bildkälla
Nu sitter jag i skolan i en datorsal där vi skulle haft CADlektion för  35 minuter sedan. Dock visste tydligen ingen lärare om att de ska hålla i den här kursen, så det verkar skumt..
klockan 15.00 börjar en granskning av en tenta vi gjort. Ska antagligen gå.. Segt att vänta bara.  Fick 4 på tentan och hade visserligen velat ha en 5a, men det känns inte som att granskningen kan ändra så mkt..
Aja, vi får se :)

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: