SECONDHAND

2012-01-12 ? 16:47:05
Har Hangover på hjärnan. Daniel visade mig den låten igår. Det är hans favoritlåt (trots att han försöker säga motsatsen) haha, nä jag skoja. Men han har t.o.m koll på vart på toplistan den ligger!
hehe.. Glad du blir nu när jag fortsätter att retas.
.
Jag pratade med mamma igår angående secondhand och klagade lite på att jag tycker Secondhand är dyrt i Göteborg. Speciellt om man jämför med andra länder, men även andra städer i Sverige. T.ex. har jag sett många gånger på Lowes blogg när hon kommer hem med fynd efter fynd i Borås där hon bor.
Och så såg jag i GP idag hur det står om att proserna skjuter i höjden i secondhandbutikerna.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: