SCHNITZEL

2012-01-12 ? 16:34:33
Hejhej!
Har precis kommit hem från min mor efter en kort runda på stan. Hon hade hittat en designaffär i Göteborg som skulle stänga ner. Tycker det är kul att gå runt och kika på allting bara. Jag blir inspirerad!
weheartit (Har ingenting med affären att göra)
.
Idag mår jag bättre, tror jag. Visserligen har inte kvällen kommit än.
Igår på kvällen så slog det helt plötsligt till och jag blev illamående och hela köret.
Jag la mig i Daniels säng och vilade länge och sen stekte vi schnitzel. Det tog seriöst typ 10 minuter för mig att få i mig en enda schnitzel.
Jag måste gått ner i vikt nu när jag mått dåligt sa jag till Daniel imorse, men som tur var stod vågen på 56, och jag brukar pendla mellan 56-58kg så det var ju ingen fara.
Nu ska jag äta! :)
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: