FEELING SICK

2012-01-10 ? 15:23:35
Idag har inte varit min dag.
Jag har mått så dåligt med huvudvärk, yrsel och ont i halsen. Har inte kunnat göra någonting, inte ens laga mat.
Istället har jag legat i soffan med ett glas juice och kollat på Törnrosa, haha.
blogg
Älskade den när jag var liten.
Jag gjorde även ett försök till att laga mat idag, men blev för snurrig. Ställde kastrullen på en annan platta och gick tillbaks till soffan. Efter en tid märker jag hur mycket bränt det luktar och ser att jag av misstag hade satt på den plattan jag ställde kastrullen på. Hade alltså flyttat kastrullen från en kall platta till en varm platta. Jag tror den är förstörd nu..
.
Min prins kommer hit om en stund och lagar mat med mig.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: