DENNA DAG

2012-01-16 ? 16:00:17
Home again.
Som jag sa förut så hade vi aldrig någon CADlektion. Tråkigt tycker jag som hade sett fram emot det.
Istället satt vi och väntade i 1h och 45 minuter på att få ha granskning av våra engelskatentor.
När det äntligen var dags hade vi suttit där inne i max 10 minuter när brandlarmet gick.
Jag hann se att jag var 3 poäng ifrån en 5a. Fan asså, kändes riktigt surt.
Vi orkade inte gå in igen efter det, så alla gick hem.
Jag hade ändå hoppet uppe, så jag tänkte gå och köpa den nya kursboken på Cremona. RÖVLÅNG kö kan jag säga, så det blev ingen bok.
Istället försökte jag få igång internet på mobilen på vägen hem för att kunna lyssna på musik. Laggtelefon.
Gick in i Willys för att köpa två trisslotter (hoppades fortfarande på tur).
Har ni trisslotter?
- Nej tyvärr.
Och nu sitter jag här hemma. Men jag ska inte sura.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: