BILDDAGBOKEN

2012-01-11 ? 15:36:05
Har i evigheter försökt att komma in på min bilddagbok. Innan facebook så uppdaterade jag den varje dag och jag har hur mycket minnenn där som helst. Sen när jag försökte logga in igen, förra året, så gick det inte. Jag kunde inte minnas mitt lösenord.
Jag har försökt med alla lösenord jag kan tänka mig och t.o.m mailat support. Men inget har hjälpt.
Men nu, idag! Så lyckades jag logga in!
Är överlycklig!
Det här var det första jag möttes av. "Minns du?" står det.
Klart som fan att jag minns den dagen jag träffade Johnny Depp i verkligheten och fick hans autograf!
//Idabod
Kommentarer
neli

åh så avis på dig haha.

2012-01-11 @ 19:02:29
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: