2012

2012-01-01 ? 15:11:54
Godmorgon!
Haha eller ja, god eftermiddag. Jag och Daniel vaknade först vid typ 07.00 och sen vaknade vi för någon timma sedan.
Jag mår faktiskt bra idag. Drack inte så mycket ändå, utan började dricka vatten vid bra tid och så. Gött som fan.
Jag och Daniel hade tänkt gå ner till pizzerian på gatan, men nu kom mamma precis in och sa att hon hade med sig potatisgratäng och fårfiol.
Får se vad det blir..
Nu är det i alla fall ett nytt år. Nytt år, nya möjligheter. Så tänker jag! :)
Hade jättekul igår hemma hos Cissi och Victor. God mat, trevligt folk och bra skålande vid tolvslaget. Jag råkade dock vaska halva champagnen haha...
Nyårslöften gjorde vi också, men jag berättar om dem sen för jag vill formulera dem bättre.
svd
Digidel
Gott nytt år!
//Idabod
Kommentarer
a m a n d a s f o t o

vill du tjäna pengar på att blogga? lixom 70:- per person! Ass bra ju gå in på länken över min header och bli medlem! Ass nice att få betald på något man gillar! :D

2012-01-01 @ 15:35:14
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: