17 SEPTEMBER

2011-09-17 ? 22:42:00
Har precis kommit hem.
Det har varit en lång dag idag. Gick upp 09.00, blev hämtad av pappa, syrran och Annalena 09.20 och så begav vi oss mot Mariestad. Efter halva vägen bytte jag och pappa plats så att jag fick köra lite. Kändes bra!
Väl framme i Mariestad fikade vi hos farmor innan vi tog en promenad till stan.
Jag köpte den här på Veromoda:
Gillar den!
Märkte även hur arbetsskadad jag är när jag skulle betala den. Tjejen i kassan sa hur mycket den kostade, varpå jag satte in kortet i babsen (kortläsaren) och skrev in beloppet istället för min kod haha. (Slår ju alltid in belopp på babsen på restaurangen). Tjejen i kassan blev road när jag förklarade varför jag slog fel.
.
En stund efter det begav vi oss till faster med familj. Vi var lite tidiga så medan vi väntade på resten av gästerna passade jag på att busa lite med småkusinerna. Och spela Sims (Var år sedan sist!)
Sen skålade vi ett grattis för farmor och började hugga in på buffén. (Jag fotade mycket med pappas kamera, så jag har bara tillgång till mobilbilderna just nu)
Efter mycket umgänge, mat, tårta och spring hade tiden runnit iväg en massor och vi kände att det var dags att ge oss hemåt. Syrran blev föraren på hemvägen och så släppte de av mig vid centralen.
Skulle egentligen åkt till Hannas och hennes föräldrars 120års-kalas som jag hade sett fram emot men klockan är alldeles för mycket och jag är dötrött!
Det var allt jag hade att säga ikväll, godnatt.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: