PUBRUNDA PÅ CHALMERS

2011-09-02 ? 09:32:00
(Har tyvärr inte en enda bild därifrån.. Kanske kan sno någon från facebook)
.
Igår var det iaf pubrunda på Chalmers. Riktigt skoj :)
Vi började med en pizza ute på Lindholmen (Jag delade med Erica och insåg att jag inte köpt en pizza sen dagen efter nyår). Efter det blev det första älen på L's kitchen på Lindholmen innan vi tog bussen till Chalmers och drog till Data eller IT.
Ganska lame var det där. Kul med kareoke, men komiskt att deras dator laggade typ 3 ggr under tiden vi var där.
Råkade köpa Carlsberg hof också, så jag drack alltså en vattnig öl i ett ganska folktomt rum med en laggig kareoke... kul haha..
Vi besökte även vagnen utanför V-huset (Kul med party i en gammal tågvagn) och A-puben i Vhuset. Tror det är As pub iaf... Den var i vilket fall som helst roligast! Grymt eftersom det är "vårt hus" ;)
Bra musik och mycket dans i form av Linedans. Vår sektion (som var de enda som kunde dansen) fick hela dansgolvet att haka på och tillslut så dansade hela dansgolvet den dansen hela kvällen.
Efter några timmar där kände jag för lite omväxling så jag mötte upp Daniel och hans vänner på Gasquen och spenderade resten av kvällen där.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: