NOLLFINAL

2011-09-10 ? 13:57:47
Hejsan hejsan.
Jag och Daniel har börjat laga sjukt goda pastor/paster/pastarätter ihop. Han gick precis till Chalmers för att plugga lite och jag ska snart dra till gymmet. Ska lägga upp bilder på våra pastor lite så snart jag kan.
Idag är det Nollfinal! Min sista dag som 0a alltså. Sen är det plugg for real som gäller typ. Ska bli en rolig kväll! Dock ska jag jobba imorgon...
Har precis smsat och skickat mail (sånt som jag alltid försöker få tid till). Har en känsla av att programmet jag börjat på kan bli något riktigt bra för mig, om jag kan se till all få läsa ett arkitektinriktat masterprogram efter.
.
Nu måste jag göra i ordning mig! Hörs :)
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: