MONDAY MORNIN'

2011-09-26 ? 09:42:12


weheartit
Hösten närmar sig nu, även om det var relativt varmt i Göteborg igår.
Sitter i datorsalen i skolan. Börjar 10.00. Jag är tydligen inte den enda från klassen som är här.
Sov hos Daniel inatt så jag åkte in till skolan med honom idag och följde honom till hans sal innan jag gick hit.
Igår var en rätt soft dag. Satt hemma och funderade på att gå till Daniels bandyträning när han smsar att han inte kan spela längre. Han har nämligen skadat axeln :/ Ganska illa faktiskt. Så han kom hem till mig istället och så chillade vi lite. Letade efter flygbiljetter till olika länder.
Visste ni att det är kallt i typ alla länder i januari?
Okej, inte alla, men nästan. Så vi får fundera lite till..
Hoppade in för chefen i 2h på jobbet och jävlar va mkt det var att göra under den tiden!
Men kul :)
Pappa hämtade mig utan för restaurangen och så körde jag därifrån hem till Daniel.
Nattschnitzel och dryckblandning-a la-Daniel innan det var sängdags.

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: