KWELL

2011-09-29 ? 20:11:39
Godkväll! :)
Var ute och körde bil med pappa förut, känns alltid som att det går lite sämre när jag kör med honom än när jag kör med körskolan.. Mest en känsla tror jag för det går ju bra ändå, jag kan ju köra :)
Spelade gitarr innan jag drog iväg och körde. Fan va kul det är att spela! Har ont i fingrarna nu dock, haha..
Vet att jag visat en bild på min gitarr förut, men så här fin är den:
Gillar den :)
.
Har för övrigt haft ont i huvudet i flera dagar nu. Stress kallas det. Får bara försöka lugna ner mig lite och verkligen ta en sak i taget, men även ta pauser..
Äh, det löser sig!
//Idabod
Kommentarer
Anonym

sv: hiih tack :)

2011-09-29 @ 20:22:31
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: