HOLY MOLY ME OH MY

2011-09-13 ? 00:15:34
Sheet pommes vad det regnar. "Det regnar alltid i Göteborg" skulle de i min klass som kommer från andra städer säga. De brukar säga så nu när det regnat den senaste tiden. Jag tycker dock inte att det alltid regnar i Göteborg, men ganska så ofta regnar det nog faktiskt. Det gär mig ingenting i alla fall, jag gillar regn.
.
Idag har jag varit i skolan och sen åkte jag iväg på höstens första gitarrlektion. Har känt mig konstig hela dagen både i huvudet och i magen. Dock lyckades jag och Daniel utnyttja våra bra morgonegenskaper till att hjälpa varandra för en gångs skull. Jag är bra på att gå upp så fort klockan ringer och han är bra på att komma iväg till skolan i tid. Så imorse kunde han för en gångs skull gå lugnt till skolan. Jag började dock senare än honom och eftersom jag inte hade hans hjälp så fick jag stressa litegrann. Mötte dock Johannes på cykel sista biten, så jag fick skjuts - Lyx!
Unnade mig lite innan gitarrlektionen, pga dagens humör:
Mådde dock inte bättre efter det..
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: