CHALMERS BÖRSSÄLLSKAP

2011-09-21 ? 16:57:40
Hejsan hejsan!
Jag har kommit hem nu och har dessutom en ledig kväll, så jag passar på att ta det lite lugnt.
Daniel började klockan 8 imorse (2h tidigare än mig). Ändå gick jag upp (invirad i täcket) och satt med honom vid frukostbordet. Han fick resten av pannkakorna som jag stekte igår :)
.
Efter min föreläsning gick jag iväg till hörsalarna där Chalmers Börssällskap hade ordnat en föreläsning med en man från SEB som kunde mycket om aktier. Jag är ju numera medlem i CBS.
Gratis lunchbaguette fick man också = väldigt värt.
.
Jag och min grupp träffades i datorsalen efter det för att jobba med vår rapport. Vi planerar att vara klara med första utkastet av rapporten på fredag. Den ska lämnas in på måndag, bli bedömd och sedan får vi tillbaks den igen för att klunna göra vår slutgiltiga rapport.
.
Hemma från körlektionen, tar det lite lugnt.
Nu sitter jag mest och unnar mig det här:
Klädinspiration och kaffe.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: