BE

2011-09-26 ? 21:58:12
Har varit en hektisk dag (som vanligt).
Åkte ifrån Daniel 08.40. Började skolan 10.00.
På lunchen var det sektionsmöte och vi fick massa info om allt möjligt angående sektionen.
Lunchbaguette och dricka bjöds det på också. Det gillar vi!
Teknologi efter det, men en jobbig överraskning, ett kommande prov som vi inte vetat om. Men vi ska prata med honom imorgon..
.
Efter föreläsningen bar vi av till J.A Pripps och snackade. Jag käkade en grillad macka med pesto och fetaost också, innan jag tog vagnen till gitarrkursen.
Fan va kul det är att spela gitarr!
Fin kväll var det också när jag skulle hem:
.
Nu sitter jag här och snackar med Daniel på facebook (som vanligt). Har betalar lite räkningar, slängt iväg sms och tagit fram körkortsteoriboken för att läsa om lite saker.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: