PIZZA KIT ORIGINAL

2011-10-29 ? 23:13:00
Igår testade jag en sån där pizza kit original som är klar att börja arbetas. Så här såg det ut:
Poff! sa det och degen trängde ut ur cylindern när man vred den. Sen var det bara att rulla ut den.
En burk kryddad tomatsås följde med, den tänkte degen med ett tjockt lager.
Före och efter 17 minuter i ugnen.
Enkelt, gott, men pappas hemlagade pizza är godare.
Efter pizzan gick jag och Daniel på bio. Vi hade inte bestämt vad vi skulle se, så det blev bara så att vi valde en som lät okej och som hade platser kvar.
Abduction blev det.
Vi funderade lite på Paranormal activit, men jag tvekade, Daniel har inte sett de två första och det fanns inte två platser bredvid varandra.
Abduction var helt okej. Mikael Nyqvist var med (lite skoj). Dock förstördes ju typ hela filmen av kommentaren i slutet..
För övrigt var det inte bara biljetterna jag och Daniel impulsade på, utan även snackset.
Detta var kvar efter filmen:
Vi var ganska mätta redan innan vi köpte det..
.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: