PUBRUNDA

2011-10-28 ? 16:45:15
Tjännaa!
Sitter här i mörktet i vardagrummet. Daniel ligger och sover i min säng (Han är trött sen pubrundan igår). Själv är jag inte så värst trött faktiskt.
Punrundan började 17.00 igår med pizza på Gibraltargatan.
Pizza är inte riktigt min grej, jag borde tagit ngt annat..

Efter det bar det av; Data, I, Fysik, Kemi, Z och Maskin.
Daniel mötte upp mig när vi skulle till Z. Efter varsin dricka där inne följde han även med till Maskin. På vägen dit hakade även Jimmy och Rasmus på.
Hade jävligt kul hela kvällen, även fast den avslutades som förra kvällen jag och Daniel festade ihop på Chalmers..
Blev en pesto/kyckling-macka från 7eleven som vi delade på på vagnen hem.
.
Hade bara en föreläsning idag. Planerna för ikväll är; Laga middag och gå på bio. Jag och Daniel har helt enkelt bestämt en lugn och soft fredag. (Känns inte alls som fredag).
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: