PREZI

2011-10-12 ? 17:29:35
Hejsan hejsan!
Jag sitter här i biblioteket på Chalmers. Ska börja plugga beteendevetenskap (känns som jag skriver om det hela tiden haha).
Vi har inte haft någon föreläsning idag, men i princip alla i klassen har varit här ändå och jobbat med sina redovisningar av den tekniska rapporten. Imorgon är det dax! Jag gillar verkligen verktyget vi gjort vår redovisning i. Prezi heter det och är väl nya powerpoint kan man säga. Såhär ser det ut:

Älskar det!
Exemplet ovan är inte jättebra för att beskriva hur grymt programmet är. Här finns en bättre presentation: http://prezi.com/ln60aci6wvpv/the-spirit-of-mercy-is-here/
I alla fall. Fattar ni hur grymt?!
.
Efter redovisningsplugg blev det volleyboll med folk från klassen och mina redan trasiga strumpbyxor fick stora revor eftersom jag inte hade med mig träningskläder..
.
Daniel var fin och pussade på mig när jag satt på bänken och nu sitter jag i biblioteket.
Hörs senare!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: