I'M BLUE

2011-10-25 ? 09:53:57
Hejsan hejsan! Long time no see!
Jag sitter här i Daniels vita t-shirt som han lämnat här. Bak och fram har jag den också..
Har inte uppdaterat på några dagar nu eftersom jag haft så mycket för mig. Har massor att berätta!
.
Fredag 21 OKtober - Sittning för hela slanten!
Ja i fredags var det dags för tacksittningen. Den blev inte allt som det var tänkt. Det började med att NollK inte kom utklädda till de tema de fått, vilket gjorde att 90% av de lekar/aktiviteter vi förberett gick i kras.
Men skitsamma! Maten var god, de flesta verkade ha kul, det slukades alkohol och festen under kvällen var riktigt jävla kul!
Temat var "Ursäkta, jag kommer precis ifrån" och jag kom precis från Pandora:
Ohyes!
Haha så klockren! Vad trodde du att de sjöng?
.
Berättar om resten av helgen sen! SKa hämta ut mitt körkort nu wiiiiiie!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: