I LÖRDAGS

2011-10-25 ? 20:48:29
Nu fortsätter vi!
Lördag 22 Oktober
Åt med Marcus på Frid och Fröjd eller var det nu heter. Trevligt!
Efter att ha ätit gick vi iväg till Emmaus för att kika på lite Secondhandprylar, men vi var sent ute då affären skulle stänga. Vi gick helt enkelt tillbaks till caféet igen.
Jag beställde en macchiato och Marcus beställde te.
Vi lånade ett av deras sällslapsspel: Backgammon.
Varken jag eller Marcus visste hur man spelade det, så vi försökte helt enkelt lära oss. Det gick ganska bra :)
.
Ett tag senare var jag tvungen att åka iväg eftersom jag och mamma skulle gå på Carl Einar Häckner Aftonstjärnan.
Det var kul och intressant. Har alltid gillat Häckner. Roligt att gå iväg och göra en sån sak med mamma.
Efter föreställningen skjutsade mamma hem mig till Daniel.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: