GOODMORNIN'

2011-10-14 ? 10:23:42
Hejsan hejsan!
Eftersom alarmet på min mobil aldrig ringde så missade jag första föreläsningen. Suck.. Eller ja, enda föreläsningen för idag. Den kurs som vi har tenta i om en vecka.
Men jag och Anna har bestämt att vi ska ses idag för att gå igenom gårdagens och dagens föreläsning (hon var där), så det blir nog bra ändå :)
SitteR och käkar frukost i denna stund:

Inte min frukost, men nästan!
Funderar på att dra iväg till stan en snabbis innan jag sätter mig och pluggar. Det känns som att jag inte varit där på evigheter! Har typ inget liv bortsett från Chalmers, Daniel och gitarren.. Just nu i alla fall. Men så fort tentan är över så är det ändring på det!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: