VINTERN KOMMER

2011-11-11 ? 15:04:10

Hejhej :)
Det börjar bli väldigt kallt utomhus nu tycker jag. Jag går fortfarande runt i min skinnjacka, eftersom jag inte vill byta till en tjock vinterjacka. Jag har inte riktigt något bra mellanval.. Det borde jag köpa.
Ett sånt här vill jag också ha:

Så himla fina!
Dock inte exakt ett sånt, för det är så många som har sådana.. Vilken färg jag vill ha vet jag inte riktigt än.
.
Idagslog klockan 11.11.11 och jag passade på att filma detta för att inte missa det haha o.O
Jag har slutat för dagen nu och har satt mig i bilbliotrket för att plugga. Snart kommer Daniel hit och pluggar han med.
Well well, vi hörs lite senare (:
//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: