GODMORGON ROM

2011-11-05 ? 10:07:41
Godmorgon!
Jag sitter i Sannas säng och har fönstret öppet bredvid mig. Behöver få in lite luft eftersom vi var ute igår... Mådde lite halvkrassligt när jag vaknade, men det släppte snabbt.
Så här ser det ut bredvid mig just nu:
@Idabod
(Den högra bilden är väldigt inzoomad)
Som ni kanske ser så är vädret lite molnigt just nu. Jag har haft jättetur med vädret, det har varit fint, klart och varmt. Men idag ska det faktiskt regna lite.
Sanna har gått till jobbet, så jag ska klara mig själv till klockan 16.00. Jag hade tänkt besöka en marknad vi var på idag och även hitta en supermarket att handla någon (några) flaskor i, eftersom jag åker hem imorgon. :(
Hörs senare!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: