FIKA VID DAMMEN

2011-11-21 ? 12:47:03
Godmorgon!
Jag skrev ytterst lite på bloggen igår, eftersom jag hel enket inte hade någon lust att spendera tid vid datorn.
Igår åkte jag in till Torslanda för att fika med Erika. Vi gick till caféet Erika hade tänkt sig; mums, men det visade sig att de skulle stänga inom 15 minuter.
Jahopp, vad gör vi nu? Tänkte vi.
Café med humor. Tumme upp!
Det slutade med att vi köpte oss varsin bit kladdkaka och gick och satte oss vid en damm. Som Erika kallade för sjö..
Random är bäst.
Vi smsade Mikaela, som var ute och gick med Rickard. Dom kom förbi dammen och satte sig där med oss.
Inte förrän vi reste oss upp för att gå därfirån insåg jag hur kallt det faktiskt var ute. Och där hade vi suttit vid vattnet.
Fint var det i alla fall:
Jag tog sen bussen hem till min far där jag åt middag och ananas med chokladfondue. Dock tycker jag frukt är bäst som det är, så jag käkade inte chokladen..
.
Läste i en Pandurokatalog innan jag la mig, vilket gjorde mig så inspirerad att jag inte kunde somna! Så nu ska jag strax till Panduro och handla pyssel för hela slanten!
//Idabod
Kommentarer
erikus fikus

haha Du har skrivit ett namn fel :D " Vi smsade Erika, som var ute och gick med Rickard" :P Tack för igår iaf! Kul att se dig :)

2011-11-21 @ 17:44:03
URL: http://missakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: