DIVINE FAIRTRADE CHOKLAD

2011-11-14 ? 15:07:15
Till och med nu har jag och Anna suttit med inlämningsuppgiften. Vi är dock inte klara än, eftersom den är lite lurig..
Nu har jag satt mig vid en dator för att jobba på en inlämningsuppgift i Language and communication, som ska in på torsdag.
Tydligen har vi fått våra tentaresultat också, men eftersom jag inte minns mitt tentanummer så kan jag inte veta vilket resultat som är mitt. Det har ännu inte publicerats på våra privata sidor på Studentportalen heller, så jag måste alltså vänta. Kul.
Oh well. Snart är väl Daniel klar på sitt info om kandidatarbete och kommer hit, så vi kan plugga och käka Divine Fairtrade choklad som jag köpt.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: